Aktualnie

17.05.2020

Instalacja emocjonalna

Instalacja emocjonalna

Podczas zajęć plastycznych klasy piąte miały trudne zadanie stworzenia instalacji artystycznej. Choć na początku temat być może brzmiał groźnie, uczniowie poradzili sobie znakomicie, a pomysły zadziwiłyby niejednego profesjonalnego artystę. Zadanie polegało na stworzeniu instalacji, której głównym elementem będzie krzesło. Reszta elementów dzieła - miejsce, forma, kolorystyka, dobór materiałów - miały być dobrana dowolnie, zgodnie z zamysłem artystycznym twórcy. Instalacja powinna nieść jakiś przekaz i w wielu pracach temat został dokładnie przemyślany. Jedną z sugestii tematycznych była sytuacja, w jakiej wszyscy się znaleźliśmy. Przesłanie w wielu pracach jest uderzające, zmuszające do refleksji. To urzeczywistnione odczucia związane z kwarantanną i zdalną nauką. Emocje, które każą zatrzymać się na chwilę oraz spróbować zrozumieć siebie samego w tym nowym świecie…

Mila Wdowiak - Żerańska, nauczyciel plastyki

Copyright © 2012 Prywatna Szkoła Podstawowa w Milanówku